Over ons

NANBRU is opgericht door Nanda de Bruin. Na twintig jaar managementposities te hebben vervuld bij gerenommeerde organisaties, was voor haar de tijd aangebroken om haar vleugels uit te slaan en haar eigen bedrijf op te richten.

Nanda de Bruin is als manager werkzaam geweest bij

ˇ Het Nederlands Congresgebouw thans World Forum  (front office, box office en duty management)

ˇ Euro Disney thans Disneyland Paris (attractions, operations, training and special event management)

ˇ IKEA Nederland en Inter IKEA Systems (service operations, call center, project-, klantgerichtheid-, customer loyalty en commercial review management)

ˇ D-reizen (verkoopgroep management)

ˇ Magazijn de Bijenkorf (store management)

 

Haar rijke ervaring heeft ervoor gezorgd dat ze een unieke kijk heeft op de (commerciële) uitstraling van winkels en andere organisaties.

Commercieel én klantgericht denken, communiceren en handelen liggen aan de basis van elke succesvolle winkel(keten) of organisatie. Dát is haar stellige overtuiging. Daarbij is het belangrijk dat medewerkers zich ten volle bewust zijn van hun taken en verantwoordelijkheden op dit gebied én zich betrokken voelen bij de organisatie. Als deze medewerkers uitgedaagd en geholpen worden om het optimale uit zichzelf te halen, kunnen zij een geweldige bijdrage leveren aan het succes van de organisatie.

Wilt u eens met ons van gedachten wisselen over wat wij voor uw winkel(s) of organisatie kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

 

 

 

 

 

.

N

ANBRU